Bambi masz więcej doświadczenia niż ja na temat paladyna więc dopisuj jak mi czegoś będzie brakować.
Na początek , wady i zalety paladyna :
Zalety : -W miare dużo HP -Najwięcej defa ze wszystkich klas (nie licząc templara ;p) -Mocne skille -Dużo ataku -Mało skillów które zostawiają ślad
Wady : -Mała celność -Mało uników -Brak obszarów
Na wyższy lvl jeśli lubisz chodzić na arene kupuj wepa najlepiej g4 g5 lub g6 a jeśli lubisz expić to b4 b5 lub b6.
Biżuteria : Niezbyt się na tym znam ale chyba celke i uniki trzeba kupować , np. ja mam 67lvl i od 56lvl soluje skrzeki z acc na 93 celki i 5% abs HP i x2 kamienie cienia według mnie to starcza.
Broń i zbroja : Jeśli masz kase to kup najlepiej set min. +6 i wepa ok. +12 to powinno starczyć.
Przydatne informacje : 1. W pvp biżuteria powinna mieć jak najwięcej celność bo paladyn ma jej bardzo mało a to prawie najważniejsza rzecz na pvp 2. na +73lvl możesz nosić broń na takim samym lvlu co ma wep , tak samo jest ze zbroją lecz z nakładką można tak samo jak poniżej 73lvl.
Narazie tyle , z czasem bd poprawiał poradnik (pamiętajcie że zrobiłem ten poradnik na podstawie moich doświadczeń ale mam dopiero 67lvl więc pewnie niewiele wiem , ale to sie zmieni :)).
|
Po pierwsze nie ma wepów g6 :)
Dodam jeszcze, że: - Rycek ma sam w sobie najwięcej defa, paladyn ma go mniej od templara i specjalisty (przemiana w puszkę). - Podwójny i Potrójny zaliczany do cięć czyli każde cięcie ma takie same dmg, im lepsza celka tym większa szansa, że te cięcie wejdzie. - Atak paladyna może jest i dobry, ale przewyższa go tytan i cień w postaci magicznej. - Największy ze specjalizacji paladyn ma najwyższą obronę magiczną i najwyższe unikanie magiczne (czasami unikanie magiczne jest wyższe niż zwykłe fizyczne) - Stała prędkość ataku, 10 - średnio zadowalająca. - Mało krytyków i śmiertelnych ciosów (wg. testów na LC PL, potrzeba paladynowi około 1,6 k krytyków by hit w 95% zamienił się w krytyka) - Najszybsza postać ze stałą prędkością (przewyższa go Highlander skillem). - Paladyn ma największą maksymalną ilość many i hp (w punktach HP przegrywa z tytanem). - Naturalny skill przed oślepieniem (działa anty między innymi przed skillem wiedźmy i również m.in przed skillem Zwiastuna Zagłady i Trolla Szamana) - Tytan jak i Rycek dają punkty w siłę a więc co punkt w statystykach dla siły, rośnie udźwig przez co można nosić więcej i więcej - wielki plus! ;)
Nie podoba mi się: - Moc paladyna! Co to ma być ? 5% defa i 15% def maga ?! Osobiście daje mi 100 defa i 15 def maga, czyli tyle co nic! - Brzytwa! Dobry skill na ściąganie z niewidki albo klatowanie mobów, zdecydowanie słaby dmg tylko łaskocze - a na expie animacja jest tak długa, że warto juz walnąć te dwa hity ;) - Duża manożerność - bez jaj, 7 lvl doubla + 7 lvl tripla + obosieczny miecz to około 615 many! Dlatego trzeba chronić się większą ilością absorbcją many! - Dość długi czas ładowania podwójnego i potrójnego (10s / 12s). - Mało celki, mało uników - urok paladyna, nic już nie mówię. ;)
To chyba tyle ;)
|