Zaklęta Armia

Forum gildii Zaklęta Armia


#1 2011-04-26 23:28:46

 TheSkunksior

Nowy użytkownik

Zarejestrowany: 2011-04-26
Posty: 5
Punktów :   

Poradnik Paladyna

Bambi masz więcej doświadczenia niż ja na temat paladyna więc dopisuj jak mi czegoś będzie brakować.

Na początek , wady i zalety paladyna :

Zalety :
-W miare dużo HP
-Najwięcej defa ze wszystkich klas (nie licząc templara ;p)
-Mocne skille
-Dużo ataku
-Mało skillów które zostawiają ślad

Wady :
-Mała celność
-Mało uników
-Brak obszarów

Na wyższy lvl jeśli lubisz chodzić na arene kupuj wepa najlepiej g4 g5 lub g6 a jeśli lubisz expić to b4 b5 lub b6.

Biżuteria : Niezbyt się na tym znam ale chyba celke i uniki trzeba kupować , np. ja mam 67lvl i od 56lvl soluje skrzeki z acc na 93 celki i 5% abs HP i x2 kamienie cienia według mnie to starcza.

Broń i zbroja : Jeśli masz kase to kup najlepiej set min. +6 i wepa ok. +12 to powinno starczyć.

Przydatne informacje : 1. W pvp biżuteria powinna mieć jak najwięcej celność bo paladyn ma jej bardzo mało a to prawie najważniejsza rzecz na pvp 2. na +73lvl możesz nosić broń na takim samym lvlu co ma wep , tak samo jest ze zbroją lecz z nakładką można tak samo jak poniżej 73lvl.

Narazie tyle , z czasem bd poprawiał poradnik (pamiętajcie że zrobiłem ten poradnik na podstawie moich doświadczeń ale mam dopiero 67lvl więc pewnie niewiele wiem , ale to sie zmieni ).

Offline

 

#2 2011-04-27 22:38:37

 bambucha4

Administrator

Zarejestrowany: 2011-04-26
Posty: 3
Punktów :   

Re: Poradnik Paladyna

Po pierwsze nie ma wepów g6

Dodam jeszcze, że:
- Rycek ma sam w sobie najwięcej defa, paladyn ma go mniej od templara i specjalisty (przemiana w puszkę).
- Podwójny i Potrójny zaliczany do cięć czyli każde cięcie ma takie same dmg, im lepsza celka tym większa szansa, że te cięcie wejdzie.
- Atak paladyna może jest i dobry, ale przewyższa go tytan i cień w postaci magicznej.
- Największy ze specjalizacji paladyn ma najwyższą obronę magiczną i najwyższe unikanie magiczne (czasami unikanie magiczne jest wyższe niż zwykłe fizyczne)
- Stała prędkość ataku, 10 - średnio zadowalająca.
- Mało krytyków i śmiertelnych ciosów (wg. testów na LC PL, potrzeba paladynowi około 1,6 k krytyków by hit w 95% zamienił się w krytyka)
- Najszybsza postać ze stałą prędkością (przewyższa go Highlander skillem).
- Paladyn ma największą maksymalną ilość many i hp (w punktach HP przegrywa z tytanem).
- Naturalny skill przed oślepieniem (działa anty między innymi przed skillem wiedźmy i również m.in przed skillem Zwiastuna Zagłady i Trolla Szamana)
- Tytan jak i Rycek dają punkty w siłę a więc co punkt w statystykach dla siły, rośnie udźwig przez co można nosić więcej i więcej - wielki plus!

Nie podoba mi się:
- Moc paladyna! Co to ma być ? 5% defa i 15% def maga ?! Osobiście daje mi 100 defa i 15 def maga, czyli tyle co nic!
- Brzytwa! Dobry skill na ściąganie z niewidki albo klatowanie mobów, zdecydowanie słaby dmg tylko łaskocze - a na expie animacja jest tak długa, że warto juz walnąć te dwa hity
- Duża manożerność - bez jaj, 7 lvl doubla + 7 lvl tripla + obosieczny miecz to około 615 many! Dlatego trzeba chronić się większą ilością absorbcją many!
- Dość długi czas ładowania podwójnego i potrójnego (10s / 12s).
- Mało celki, mało uników - urok paladyna, nic już nie mówię.

To chyba tyle

Offline

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
www.pokeworldgame.pun.pl www.wilkis7.pun.pl www.fallenguild.pun.pl www.srkirani.pun.pl www.minecraftownia.pun.pl